2025 жылға дейінгі қызметкерлердің тамыз секциялық кеңесі
2025 жылғы 27 тамызда ЦТЮ базасында Есіл ауданының мектепке дейінгі ұйымдары қызметкерлерінің секциялық кеңесі өтті. секция жұмысына балабақша меңгерушілері, әдіскерлер, тәрбиешілер, шағын орталық тәрбиешілері және мектепалды сынып тәрбиешілері қатысты. Секция жұмысы ҚР әнұранынан басталды. Жұмыс барысында мектепке дейінгі білім беру ұйымының әдіскері Гришина Ирина Александровна қатысты. Ол қатысушыларды оқу голының басталуымен құттықтап, ауданымыздағы ҰБДБ бойынша тұрған балалардың саны туралы мәліметтермен таныстырды. Біліктілік санаттары бар педагогтардың саны айтылды.
Спикер в. п. Счева қатысушыларды 2025 жылғы ЖЖИ-мен таныстырды. “Жасыл балабақша”, “Мен зерттеушімін” жобаларына, мемлекеттік тілді оқыту бойынша “тілге болу” жаңа бағдарламасына және “Адал азамат”тәрбие бағдарламасына балабақшалардың қауіпсіздігін, дамуы мен қатысуын ұйымдастыруға арналған бөлімдерге егжей-тегжейлі тоқталды. Мектеп алдындағы топ тәрбиешісі К.Т. Танашеваның мектепке дейінгі және бастауыш мектеп тәрбиесі мен оқытуды синхрондау туралы баяндамасы тыңдалды. К.т., балабақша №2 мектеппен және қазақ мектебімен тығыз жұмыс істейтінін атап өтті. Бұл жақсы нәтиже береді. Балалар мен ата-аналар балабақшада алғашқы мұғалімімен танысады.
Тәрбиеші Л. в. Хлебутинаның “Қарлығаш, Свободное ауылы” мен/с сөз сөйлеуі қатысушыларды қазіргі кезеңде ұжымның ата-аналармен жұмыс тәжірибесімен таныстырды. Өз сөзінде Л. в., ата-аналармен өзара әрекеттесу әдістері мен әдістері, бірлескен және ұйымдастырылған іс-шаралар туралы айтты. Одан әрі №1 ОМ мектепалды сыныбының тәрбиешісі В. Н. Терентьева сөз сөйледі, ол қатысушыларды ОНР бар балалармен жұмыс тәжірибесімен таныстырды. Жақсы сөйлейтін балалар мектепке дейінгі жаста нормаға айналды, бұл мәселеге күнделікті ұйымдастырылған іс-әрекетке назар аудару керек, ата-аналарды осы мәселеге қатысуға тарту керек. Кеңес тәрбиеші Е. и. Божоктың №2 “болашақ” с/С сөз сөйлеуімен жалғасты, ол жазғы кезеңде және бүкіл оқу жылында балалардың физикалық денсаулығын сақтау мен нығайтуға егжей-тегжейлі тоқталды. Балалармен жұмыс тәжірибесінен мысалдар келтірді.