"Ақмола облысы Есіл ауданының білім беру бөлімі" мемлекеттік мекемесі
Государственное учреждение "Отдел образования Есильского района Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

МЕКТЕПТЕ КӘСІПТІК БАҒДАР БЕРУ КАБИНЕТТЕРІН ҰЙЫМДАСТЫРУ БОЙЫНША ҰСЫНЫСТАР

12.05.2020

Кәсіби бағдар кабинеті-бұл оқушылар мен ата-аналармен кәсіби бағдар беру жұмыстарын ұйымдастыру және өткізу, сонымен қатар оқушыларды әр түрлі мамандықтар, олардың жеке басының және т. б. қасиеттеріне қойылатын талаптар туралы материалдармен өз бетінше таныстыру үшін орталық.

Кәсіби бағдар кабинеті жұмысының мақсаты. Кәсіби бағдар беру жұмысының жүйесін дамыту, Ақмола облысының білім беру мекемелерінде оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауы үшін жағдай жасау бойынша үздік жұмыс тәжірибесін талдау, анықтау және жалпылау.

Кабинет жұмысының міндеттері.

  1. Оқушыларды жеке ерекшеліктерін, еңбек нарығының қажеттіліктерін ескере отырып, мамандық таңдауға дайындау.
  2. Мектеп қызметкерлерін (сынып жетекшілерін және басқа да кәсіби бағдар берушілерді) қажетті педагогикалық және психологиялық білімнің оңтайлы көлемімен қамтамасыз ету, оларға оқушылармен және олардың ата-аналарымен кәсіптік бағдар беру жұмысын ұйымдастыру мен өткізуге әдістемелік көмек көрсету.
  3. Сынып жетекшілерінің, психологтың, кітапханашының және білім беру мекемесінің басқа да қызметкерлерінің кәсіптік бағдар беру қызметін Жұмыспен қамту қызметімен, кәсіпорындар мен ұйымдардың басшыларымен, кәсіптік білім беру мекемелерінің басшыларымен үйлестіру.

Кабинеттің жұмысын ұйымдастыру:

1.Кабинетті басқару мектеп директорының бұйрығымен директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарына немесе мұғалімдердің біріне жүктеледі.

2. Оқушылармен және олардың ата-аналарымен жұмыстың негізгі бағыттары:

- мамандықтар, оларды алу жолдары, жұмысқа орналасу мүмкіндіктері туралы ақпарат беру, еңбек нарығында сұранысқа ие мамандықтарды насихаттау;

- кәсіптік диагностиканың заманауи әдістері мен құралдарын, оқушылардың кәсіби маңызды қасиеттерін пайдалана отырып, мамандарды тарту арқылы оқыту;

- ұжымдық және жеке, психологтар мен медицина қызметкерлерінің қатысуымен, Мамандық таңдау, жұмысқа орналасу мәселелері бойынша кеңес беру;

- кәсіпорындар, ұйымдар, шаруашылықтар қызметкерлерімен, мектеп түлектерімен, колледж және жоғары оқу орындарының студенттерімен және оқытушыларымен кездесулер ұйымдастыру.

Кабинеттің негізгі функциялары:

  1. Мұғалімдер мен білім беру ұйымдарының әкімшіліктеріне кәсіптік бағдар беру саласында әдістемелік жетістіктерді енгізуге ықпал ететін мектептегі кәсіптік бағдар берудің әдістемелік орталығы болуы тиіс.
  2. Білім беру ұйымдарында кәсіптік бағдар беру, кәсіптік тәрбиелеу, кәсіптік диагностикалау және кәсіптік кеңес беру жұмыстарын ұйымдастыру орталығы болуы тиіс.
  3. Оқушыларға, мұғалімдерге, ата-аналарға ақпараттық-анықтамалық кеңес беру базасы болуы тиіс.
  4. Оқушылардың кәсіби қызығушылықтары мен бейімділігін анықтау мақсатында сауалнама жүргізу және тестілеу орталығы болуы тиіс.
  5. Оқушылардың кәсіптік өзін-өзі анықтауы бойынша кәсіптерді (профессиограммаларды) және әдебиеттерді сипаттау жинаушы (банк) болуы, сондай-ақ кәсіптік бағдар беру жұмысы мәселелері бойынша медиатека қоры болуы тиіс.

Кабинеттің үй-жайына қойылатын талаптар:

Кабинетке көлемі 25-30 ш.м. кем емес арнайы жылы, желдетілетін үй-жай бөлінеді, бос алаңдар болмаған жағдайда 10-15 адам тобымен жұмыс істеу мүмкіндігі болу үшін технология, қол еңбегі, үй шаруашылығы кабинетімен біріктірілуі мүмкін.

Безендіру эстетикасы-сәндік өнер элементтері, тірі гүлдер.

Кабинетті жабдықтау:

Кабинетте шоғырланады:

1.Жергілікті және басқа білім беру мекемелері туралы материалдар (даярлау жүзеге асырылатын мамандықтар тізбесі, қабылдау және оқу шарттары және т. б.)

2.Өңірдің кәсіпорындары туралы мәліметтер (тарихы, экономикасы және өндірісті ұйымдастыру, шығарылатын өнім, техника, технология, Еңбек және тұрмыс жағдайлары туралы), осы кәсіпорындардың жұмыс мамандықтарының сипаттамалары (мақсаты, еңбек жағдайлары, қызметкерге қойылатын кәсіп талаптары, кәсіби және лауазымдық өсу мүмкіндіктері).

3.Мамандықтар, кәсіби оқу орындары, түрлі салалар туралы анықтамалық және басқа да әдебиет.

4.Кадр қажеттілігі, жұмыспен қамту қызметтерінің мекен-жайлары туралы ақпарат.

5.Жас кәсіпкерлер, ардагерлер, мектеп түлектері туралы ақпарат.

6.Оқу-әдістемелік материал (мұғалімдерге, өндірістік оқыту шеберлеріне, үйірмелер, мұғалімдердің әдістемелік бірлестіктерінің басшыларына, сынып жетекшілеріне, мектеп психологтарына және т. б. көмек ретінде ұсыныстар мен әдістемелік материалдар).

7.Оқушылар мен олардың ата-аналарына арналған кәсіби бағдар беру әңгімелерінің, лекцияларының үлгілік тақырыптары (мамандықты дұрыс таңдаудың мәні, қызметкердің жеке қасиеттеріне қойылатын әр түрлі кәсіптерге қойылатын талаптар, мамандық алу жолдары және т. б.)

Кәсіби бағдар кабинеті келесі жабдықтармен қамтамасыз етіледі:

1.Жиһазбен: жұмыс үстелдері, орындықтар, шкафтар, стеллаждар, анықтамалық-ақпараттық, әдістемелік материалдарды, есеп беру құжаттамасын, бланктік әдістемелерді сақтауға арналған жәшіктер және т. б.

2.Экрандар, проекторлар, компьютерлер,.

3.Объектілері кіретін оқу құралдарымен:

- техникалық қондырғылардың, құрылғылардың макеттері мен модельдері;

-портреттер, суреттердің репродукциялары, фотосуреттер, схемалар, карталар, плакаттар, кестелер, диаграммалар және т. б.;

- аудиовизуалды құралдар (кино және бейнефильмдер, кинофрагменттер);

-оқушылар, олардың ата-аналары мен мектеп педагогтарына арналған ғылыми-көпшілік, көркем және анықтамалық әдебиеттер;

- шикізат үлгілері, жартылай фабрикаттар және базалық кәсіпорынның өнімдері, әртүрлі мамандық өкілдерінің еңбек құралдары, құралдары, оқушылардың өндірістік еңбек бұйымдарының үлгілері және т. б.

Кабинеттің кәсіби бағдарлау материалы жүйелі түрде жаңартылуы тиіс.



Добавить комментарий



Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 12.05.2020 14:19
Құрылған күні: 14.05.2020 16:45

Текст